tänk om livet en gång bara kunde bli som man vela

Den här dagen har varit ganska ja kalla det va du vill!
Det börja med att jag skulle med ett tåg som gick 10.41 från station som sedan anlände till min käre vän, och därifrån skulle vi åka iväg på lite tokigheter.
Tyvärr blev mitt tåg en två timmar sent, och när jag satt på tåget så ringer jag till min fina och det visar sig att hon är halvvägs på väg till mig för att hämta mig. Haha det var ju bara vända och åka tillbaka för henne.
När vi båda anländer till Sala så drar vi oss vidare mot Västerås. När vi kommer fram är klockan redan ett så vi bestämmer oss för att äta på IKEA.
Massa babbel och så mycket sjuka saker som har hänt! Ja nå mycket mer gör vi inte i Västerås för de hann vi inte med.. Haha

Vi åker tillbaka till Sala för att möta Joakim för att sätta oss ner och ta en fika, medans vi väntade på min käre mor.
Han gick lite senare och jag och min fina satt kvar. Klocka bara ticka och jag undrar vart tusan mamma tagit vägen. Hon skulle ringa efter sitt möte.
Vi åkte upp till mammas jobb och jag ringer och ringer men inget svar.. Någon minut efter ringer hon upp och säger "jag har glömt dig.. Jag står utanför mio.."
Min käre mor glömde mig i Sala. Känns bra!!
Fick iaf skjuts hem utan en go vän! Tack igen!


comments






 Name:
spara uppgifter!
 URL:                                                                                                                Email:

 Comment: